فیلم استرچ یا سلفون صنعتی (پالت بند) یا نایلون استرچ یکی دیگر از محصولات پلیمری و یا به زبان عامیانه نایلونی می باشد که از مواد پتروشیمی تولید می شود با توجه به تکنولوژی امروزه در اکثر صنایع اعم از غذایی، صنعتی، ساختمانی و ... جایگزین مناسبی برای بسته بندی های قدیمی پالت و کلیه اجناس مورد استفاده قرار می گیرد که هم مقرون به صرفه، محکم تر و راحت تر از محصولات دیگر استفاده می گردد.

رول فیلم استرچ این مجموعه از ضخامت 15 تا 50 میکرون و با عرض 15 الی 110 سانتی متر در اوزان و متراژ مختلف می باشد که با توجه به درخواست مشتریان گرامی توانایی اضافه کردن خواص دیگر از قبیل uv و یا مستربچ (رنگ) را نیز انجام دهد.

فیلم استرچ (پالت بند) از لحاظ نوع بسته بندی به 3 گروه کلی تقسیم می شوند:

1. فیلم استرچ دستی (Hand wrap stretch film): این نوع بسته بندی مستقیما از نیروی انسانی استفاده می شود که نتیجه آن سرعت پایین و هزینه بالای نیروی انسانی خواهد بود این نوع بسته بندی را روش سنتی می نامند.

2. فیلم استرچ ماشینی (Machine Wrap stretch film): سریع ترین و راحترین روش بسته بندی و پالت پیچ کردن محصول استفاده از فیلم استرچ ماشینی بوده و به علت جای گیری دستگاه استرچ رپ درفضای کم و مصرف برق ناچیز پیشرفت شایان توجهی داشته است. ضخامت این نوع فیلم استرچ از 20 میکرون الی 50 میکرون و عرض از 15 سانتی متر الی 110 سانتی متر متغیر بوده و بسته به نوع محصول انتخاب می گردد.

3. فیلم استرچ پاور (Power stretch film): این نوع فیلم استرچ به دلیل استفاده از مواد اولیه خاص جهت تولید از مزایای بیشتری برخوردار بوده و به علت تحمل درصد کشش بالا و سرعت پیچش در دستگاه های استرچ پالت که ظرفیت تولید بالایی دارند بکار می روند. ضخامت از 20 الی 30 میکرون وعرض از 50 الی 110 سانتیمتر قابل عرضه می باشد.

شرکت کیمیابر مشهد با تکیه بر نیروی انسانی ماهر و مجرب،مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز در راستای تامین نیازهای بسته بندی محصولات انواع صنایع تولیدی و بازرگانی و با تولید انواع محصولات فیلم PE در کنار مشتریان عزیز میباشد جهت مشاوره رایگان با کارشناسان به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

مزایای استفاده از رول فیلم استرچ های کیمیابر مشهد:

تضمین پایداری کالا تا مقصد

نیاز به فضای کم

درصد کشش زیاد

قابل استفاده به روش های دستی و ماشینی و به صورت رول گردان

چسبندگی فوق العاده

با دوام و اقتصادی

مقاوم در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید (Anti-UV)

امکان انتخاب در رنگ های مختلف

مانع نفوذ گرد و غبار و رطوبت

مناسب جهت مصارف غذائی و صنعتی

فیلم استرچ علوفه (silage film)

فیلم استرچ تولیدی جهت بسته بندی علوفه در عرض های 25، 50 و 60 سانتیمتر و طول 1500 متر در ضخامت های 25 و 27 میکرون قابل عرضه بوده و مطابق با آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و کاملا استانداردهای جهانی همسو بوده و در حفظ و نگهداری علوفه نقش بسزایی دارد. در راستای خود کفایی و عدم و ابستگی به واردات کالاهای مذکور، این شرکت با بهره مندی از فناوری به روزدنیا موفق به عرضه فیلم استرچ سیلاژ به مصرف کنندگان گشته و با هدف صادرات کالای فوق به کشورهای ذینفع گام بلندی درجهت تولید برداشته است.

مزایای استفاده از رول فیلم استرچ علوفه کیمیابر مشهد:

زمان ماندگاری بیشتر

ارزش غذایی بالاتر

حفظ کیفیت علوفه

امکان ذخیره اسید لاکتیک بیشتر

صرفه جویی در زمان بسته بندی

سیستم بسته بندی روز دنیا

امکان بسته بندی علوفه ، یونجه و کاه

انواع رول فیلم استرچ: 

فیلم استرچ صنعتی (پالت بند)

فیلم استرچ فرودگاهی

فیلم استرچ مبلی و خانگی

فیلم استرچ علوفه و کشاورزی

فیلم استرچ دستی (هندرپ)